Translate

terça-feira, 15 de maio de 2012

Extra-ordinary Simplicity


Extra-ordinary Simplicity

When a day seems just an ordinary day I always stop for a while and take a deep breath, I look within me and around me and instantly find numerous remarkable nothings that colour the wholeness of extra-ordinary simplicities.
Absorvo o vermelho vivo das papoilas à beira da estrada, qual tapete de luxo a ladear o meu caminho. Admiro os tons do céu ao longo do dia. Tons que brincam como aguarelas numa tela viva, servindo de pano de fundo para o cenário da Terra.
I hear the melodies all around me, even in the car’s engines and through the hustle and bustle of town. There are melodies to serve all tastes and fulfill every wish. Yes, you’re expecting me to mention the birds. Well of course, but everyone knows how special the birds’ symphonies are, don’t you? If you stop for a while you can hear them almost anywhere, weaving their soft tunes.
E claro as pessoas. A variedade de seres humanos que brincam nos nossos teatros é tão encantadora que se nos permitirmos a pura gratidão de podermos partilhar as nossas peças entre nós, vemos o quão preciosos somos, de facto, uns para os outros.
Smiles, tears, hugs and fears, love, wisdom and joy… we give, we receive and we celebrate the ordinary simplicity of each extra-ordinary day!




Sem comentários:

Enviar um comentário